MONITORING PŁATNOŚCI
Usługa monitoringu płatności jest propozycją odpowiedzialnego zarządzania należnościami i szybkiego reagowania na pojawiające się opóźnienia w imieniu i na rzecz Wierzyciela. Na tym etapie wykorzystujemy różne kanały komunikacji z Kontrahentami w zależności od indywidualnych ustaleń. Główne kanały komunikacji to wiadomości sms, VMS, email pisma list zwykły.
Usługa jest realizowana przed datą zapadalności za pośrednictwem: SMS, e-mail, telefon.
Korzyści wynikające z monitoringu płatności:
- zwiększenie stabilności finansowej dzięki terminowym Cash Flow,
- sprawdzone rozwiązanie dla przedsiębiorstw z niską marżą,
- niskie koszty obsługi (brak prowizji od przekazanych spraw),
- przejęcie obowiązków administracyjnych dzięki efektywnemu wykorzystaniu zasobów,
- zaplanowanie działań windykacyjnych w przypadku braku płatności,
- systemowe rozwiązania z pełnym raportem każdej sprawy,
- koncentracja na swojej bieżącej działalności handlowej
Skuteczny monitoring
W celu zdyscyplinowania kontrahentów proponujemy przystawianie na każdej fakturze pieczęci prewencyjnej. Pieczęć prewencyjna informuje kontrahentów o współpracy z profesjonalną kancelarią w zakresie obsługi windykacyjnej.